Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.3.15

Tilbage blik | To gange Rasmus Seebach koncerter

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Et par måneder før vi afsluttede det 13'ende år totusinde, skrev N en besked til mig, med teksten "Nu må du ikke lave planer d. 1 Marts 2014", for der skal du til koncert, efterfuldt af et billede af bekræftigelses mailen, om hans køb. Han havde nemlig efter en meget lille sætning, omkring at jeg godt kunne tænke mig at prve at komme til min første ordenlige betalte koncert, og det måtte da meget gerne være med Rasmus Seebach. Og helt uden at spørge, eller lade mig vide noget om det, havde han bestilt billetter; og jeg blev glædeligt overrasket. Det var så fantastisk en oplevelse, og efterfølgende er jeg kun blevet endnu mere vild med Rasmus drengen. Og når en oplevelse er helt igennem fantastisk, ventetiden og pengene værd - hvad skulle så holde en tilbage for at gentage succesen? Da muligheden var der, var der ihvertfald ikke noget der holdte mig tilbage - så jeg købte 2 billetter af en på dba, 2 dage før koncerten i Aalborg, og har lige siden, glæder mig til den næste! 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...