Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.3.15

Got it on Ebay #2

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ebay er egentlig et sindsygt farligt sted; man køber og køber, bare fordi at det er så billigt og fristende. Hvor mange har egentlig ikke bestilt noget hjem, pakket det op, lagt det væk, og ikke skænket det en tanke siden? Jeg har ihvertfald haft et par køb hvor jeg har tænkt "fedt nok" da jeg pakkede dem op, og allerede nu kan jeg ikke engang huske hvad det egentlig har været. Nummer to indlæg af "got it on ebay" som er min egen personlige erfaring af ebay køb, handler om den ret populære "my bottle" drikke flaske. Den er virkelig praktisk faktisk, - da der er en lille "stopper" på oppe ved låget, ligesom ved kaffe og varm kakao. Så kan man ha' isterninger, eller feks. frugt i sin vand, uden at det ryger med ud, når man drikker.

Den koster ca. 26 kr og kan købes lige her.

2 kommentarer :

  1. Hvor er den fin! Kunne da godt være man skulle prøve til den pris, har aldrig prøvet at bestille noget over ebay, men det her kunne nemt blive debuten ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også bare at den er så fin! Og så er den også virkelig praktisk, med pladsen til isterninger osv. :D
      Jeg synes da helt klart at du skal tage springet og prøve at handle lidt derinde, der er så mange fine ting og rigtig mange penge at spare! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...