Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.3.15

Ebay stuff #10

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg er så pjattet med Ebay. Jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har købt accessories, som ringe, armbånd, ure og lign. andre steder, end på Ebay. Og sætningen "det kan sikkert findes billigere på ebay" er efterhånden også blevet brugt ret meget, og efterhånden er sætningen "kan du finde det på Ebay" også ved at komme godt op på listen. På collagen her har jeg allerede fået My bottle flasken hjem og bestilt solbrillerne. Armbåndet har jeg længe overvejet at købe; hvilket jo er dumt, når det kun koster 10 kr, haha. 


Hvad er jeres sidste Ebay køb? 

6 kommentarer :

  1. Har du links til solbrillerne :)?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er links ved den lille tekst, under billederne. Bare tryk på "solbriller". :)

      Slet
  2. Vil du sende link til billede nr. 3? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er links ved den lille tekst, under billederne. Tryk på "fingerringe", så kommer du direkte til siden. :)

      Slet
  3. Har faktisk lige købt 4 af tingene her :-D tak for tip! Shorts, bh, solbriller og ringe! We!

    SvarSlet
  4. Elsker eBay! Er vild med tasken :D

    Kig endelig forbi,
    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...