Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.3.15

Birthday presents

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg blev virkelig overdynget med fint gave papir, skinnende bånd og fødselsdags kort. Jeg havde så skøn en fødselsdag og ærgede mig faktisk bare over at den ikke var længere. Til trods for varsel af storm, tog N og jeg nemlig til Frederikshavn for at være med til familie fest i hans familie. Det var faktisk mig der sagde at det skulle vi altså, for sjældent har jeg oplevet noget familie noget, være så hyggeligt. N's familie er kæmpe stor i forhold til min egen, og hver enkel af dem er simpelthen så søde og imødekommende, så som en person "ude fra" er det faktisk helt rart at "komme ind". Jeg faktisk også både en kæmpe lækker kagemand med navn og alder, og fødselsdags sang. Jeg følte mig så heldig - trods at det bare altid er så pinligt og en lille smule flovt at blive sunget for, er det ikke rigtigt? Mascaren, marabou og biler slikken, fik jeg i gave deroppe. Slik posen fik jeg af N's kusines datter (tror jeg det er). Hun er lille bitte, har lige lært at snakke, og kom over og sagde "diløkke dinella", haha! Det var så sødt! Aftenen brugte jeg med min egen familie, og med meget god mad, og meget lækre, og meget ønsket gaver.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...