Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.3.15

Tema-tirsdag #52: Nordic bedding

Image and video hosting by TinyPic
Pinterest ligger i top otte af mine best besøgende sider, på min computer. Jeg synes virkelig at det er så hyggeligt at kigge rundt og søge efter lidt inspiration derinde, og jeg sidder tit tilbage med følelsen af for lidt tid, fordi at jeg gerne vil lave alt det, som jeg har set. Specielt til nordisk stil og bolig inspiration, synes jeg at siden er helt perfekt til. Det får mig lyst til at drømme om et kæmpe stort hus, så alle ens idéer og ønsker kan blive ført ud i livet. "Lene Bjerre" er et af mine yndlings mærker og derfor også en af de ting jeg søger efter ret tit, i håb om at der er dukket nogle nye fine billeder op, som kan inspirerer, og dér er jeg bare ret vild med de fine soveværelses billeder - er der noget mere fint end en velredt seng, der bare skriger efter at man hopper ind under det lyse sengetøj? 
Image and video hosting by TinyPic
Men prøv lige at se de absolut fineste sengeborde her - jeg synes de er så flotte med deres gamle udseende, og er helt klart nogle der gerne måtte flytte ind hjemme ved mig. De minder faktisk begge to rigtig meget om et de have hos Lene Bjerre, som desværre - vidst nok - er udgået. Men så er det godt at jeg har fundet frem til www.trademax.dk. De sælger nemlig  mange virkelig flotte ting, hvor jeg specielt er ret vild med deres sengeborde, hvor de to overstående her, også er fra. Ta' et kig, og find evt. dit kommende sengebord hos trademax.dk

Sponsoreret indlæg.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...