Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.3.15

Fine colours with chic wear

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg klapper i mine små hænder når jeg finder lækre webshops, som sælger lækkert tøj. Jeg forstår slet ikke når jeg nysgerrigt spørger N, om det snart er tid til lidt nyt tøj indkøb til ham, og hans absolut eneste svar til det er; "Nahhh... Jeg har så meget". Jeg elsker simpelthen følelsen af nyt tøj, og generelt bare fornemmelsen af at der er noget nyt og lækkert at tage på, og bare dét at der er mere at vælge imellem. Min glæde var stor da jeg kom hjem fra Viborg og efterfølgende Århus, for et stykke tid siden - der stod nemlig en kæmpe papkasse og ventede, ude bag døren i gangen. Den var fyldt med overstående lækkerier samt en kasse med sko, fra www.chicwear.dk, som ærligt nok må siges at være kommet på top 5 listen over yndlings webshops. Jeg er vild med det lidt anderledes tøj, i forhold til hvad man kan købe mange andre steder, også er meget af det i  fine lyse farver.

Få 10% hos chicwear.dk med rabatkoden chic10

Indlægget er lavet i samarbejde med chicwear.dk

2 kommentarer :

  1. Har du et direkte link til det øverste? Og hvad er det? Haha synes bare stoffet er flot ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Det er bukser. :D Her er link: http://www.chicwear.dk/showproduct.aspx?productid=733
      De er super fine og er helt sikkert lækre til foråret og sommer!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...