Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.3.15

CITIGO

Image and video hosting by TinyPic
Når jeg holder ved siden af en ældre kvinde ved lys krydset, med opsat hår, stilet tøj, solbriller måske, og selvfølgelig læbestift. Også er de somregel altid kørende i den fineste lille bil. Tit har jeg lagt mærke til at det er en Fiat 500. Gerne i hvid; og gerne med nedrullet kaleche når vejret er noget der minder om klar til det. Sådan en type vil jeg gerne være, når jeg rammer den alder. Jeg synes små biler er søde og smadder praktiske på halvdelen af områderne - og for det meste også overraskende billige. Jeg er aller mest vild med Fiat 500 og har været det i virkelig mange år. Enten i hvid eller i en rigtig lækker creme beige, dét ville slet ikke være tosset. Nu har jeg været inde og kigge på biltorvet.dk, hvor der er spæk fyldt med lækre brugte biler, lige til den pris og type som man er på udkig efter. Der er feks. rigtig mange af den fine Fiat 500; men der er også den ret populære Skoda citigo, som er en god del mere praktisk. Find din skoda citigo her.

Image and video hosting by TinyPic

Sponsoreret indlæg.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...