Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.3.15

GOODIEBOX | 34

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I denne måned faldte goodieboxen forholdsvis tidligt og i forhold til valentines boxen i sidste måned, så er den her en god del bedre, synes jeg. Neglelakken har jeg allerede testet på min mor; hun synes at farven var så flot, haha. Chokoladen snuppede min lillebror, nivea shower går man aldrig galt med, human + kind håndcreme har tidligere været i en goodiebox og jeg synes at den er rigtig lækker, og dufter skønt. Derudover er der en Glomineal Jewl øjenskygge pen med, som jeg virkelig allerede er blevet ret pjattet med. Den er i den fineste bronze brune farve, med svag glimmer. Super fine ting, alle sammen. 


GLOMINERAL JEWL EYE PENCIL | Vejl. udsalgspris er 150 kr.

THE BODY SHOP FUJI GREEN TEA BODY BUTTER | Vejl. udsalgspris er 50 kr for 50 ml.

HUMAN + KIND HAND + ELBOW + FOOT CREAM | Vejl. udsalgspris er 50 kr.

APPEAL4 FOR GOODIEBOX NEGLELAK | Vejl. udsalgspris er 69 kr.

NIVEA CREME SMOOTH SHOWER CREAM | Vejl. udsalgspris er 22,95 kr for 250 ml.

BARÚ DREAMY CHOCOLATE HIPPO | Vejl. udsalgspris er 29 kr for 3 stk.

TEAPIGS LIQUORICE & PEPPERMINT | Udsalgspris er 77 kr for 15 stk.

1 kommentar :

  1. Lækre ting! Tror snart jeg bliver nødt til at abonnere på Goodiebox! :D

    Kig endelig forbi,
    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...