Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.3.15

Spring sunnies / Go your own way

Image and video hosting by TinyPic
Slutningen af Marts måned kommer efterhånden rigtig hurtigt .snigende; jeg synes det er vildt underligt at tænke på, at tid går så hurtigt. Jeg synes virkelig ikke at det er ret lang tid siden at der var December, julekalender, sne og stearinlys. Jeg er ret sikker på at foråret er min favorit årstid; når den altså viser sig fra den smukkeste side, med knopper på grenene, solskin, dagene hvor man for første gang kan undvære den store jakke og for slet ikke at nævne alle de fine blomster der popper op alle de uperfekte steder. Det ender jo snart med at det er sandal vejr - og dét glæder jeg mig til. 
Inde på netskobutik.dk har de så fint et udvalg af både sandaler og andre fine forårs sko. Jeg har længe gået og kigget på støvler, og er blevet ret vild med dem på collagen, fra Billi Bi. Se udvalget af sandaler her, og inde under "Billi Bi" kan i bla. også finde støvlerne og de fine wedges sandaler. 

Sponsoreret indlæg.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...