Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.3.15

Tema-tirsdag #50: Framed pictures

Image and video hosting by TinyPic
 Image and video hosting by TinyPic
Da Claus fra pixum.dk tilbød mig at teste et af deres nyeste produkter - nemlig, indrammede plakater, hvor plakaterne monteres på en plade, og så indrammes de med passepartout glas og en af de utallige rammer, som der er at vælge imellem. Man skulle næsten tro at han kendte mig personligt, da billeder, rammer, minder og fotoalbummer er noget af det jeg elsker allermest. At gemme, og se tilbage. Jeg valgte at få indrammet overstående to billeder; det af David, fordi at jeg synes det er et super godt billede af ham, og det af min lillebror fordi at det er et af mine absolut yndlings billeder. Han er det aller dejligste jeg har; og det var den aller dejligste dag. Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle vælge den klassiske sorte ramme, eller om jeg skulle gå hen imod "unik premium sølv" rammen, som er en super flot træramme med det lidt vintage agtige look, som jeg synes er super fint. Jeg valgte dog den enkelte sorte, da det så super godt ud da det blev vist på hjemmesiden, sammen med billedet. Rammen er "designer schwarz metall", og ser super godt ud sammen med den brede hvide kant som der også er. 

Billederne kostede 289 kr. pr. styk. og er virkelig flotte og i så god kvalitet at det ligefrem har fået de resterende billeder herhjemme, til at gå et par skridt ned af kvalitets stigen. Find det direkte link lige her, og se Pixums store udvalg af rammer til billederne. 

Indlægget er lavet i samarbejde med pixum.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...