Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.3.15

GOODIEBOX | 33

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Februar goodieboxen kom faktisk så tidligt at jeg var fuldstændig forvirret, da jeg fik en mail om at jeg kunne hente en pakke ved posthuset. Jeg havde jo næsten lige hentet den sidste boks, tænkte jeg. Men det var Februar boksen der var i god tid - og anledningen var jo naturligvis Valentines Day! Da det gik op for mig, blev jeg ret hurtigt, ret spændt. GB havde også fået lavet en aftale med smykke firmaet Jane Kønig, som det også er at se på selve kassen, og indeni gemte der sig et lækkert gavekort på 200 kr til shoppen, dog ved køb for over 600 kr. 
Jeg er pjattet med det her goodiebox koncept - jeg kan huske dengang hvor alle fik Vi unge bladet med posten, hver gang det udkom; nu får man noget endnu bedre. Og generelt synes jeg ikke at man skal være alt for hurtig til at brokke sig, hvis man ikke lige er tilfreds, for der er rigtig mange medlemmer, og det er sku ikke altid lige nemt at ramme alles favorit produkter, eller finde de produkter som alle ville blive glade for - dog synes jeg at valentines boxen her, er en af dem der er nederst på listen. Selvom at der er lyserøde produkter, som jo sådan set er et must til sådan en boks i dét tema, og tiltrods for at Kueshis facetoner er rigtig pæn bare at kigge på, så er det lidt som om at det bare ikke levede helt op til det, hvilket naturligvis er en lille skuffelse når ting ikke gør det - men mon ikke goodiebox vender stærkt tilbage! Jeg husker ihvertfald en December boks der var så prop fyldt, at en lille forbier er okay. 

OOLUTION CHECK MATTE | est. udsalgspris er 299 kr.

BELLÁPIERRE CHEEK &LIP STAIN | est. udsalgspris er 149 kr.

GOODIEBOX GLAS NEGLEFIL | vejl. udsalgspris er 69 kr.

KUESHI NATURAL &PLEASANT COSMETICS REVITALIZING FACE TONER | vejl. udsalgspris er 99 kr.

EUCERIN AQUAPHOR SHOOTHING SKIN BALM | vejl. udsalgspris for 40 ml. er 79,95 kr.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...