Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.3.15

CHICWEAR

Image and video hosting by TinyPic
I indlægget lige her har jeg skrevet og vist lidt af mit nye tøj fra www.chicwear.dk. Jeg er simpelthen så glad for det; og selvom at jeg synes at "bamsestøvler" er noget af det mindst kønne, så er de virkelig overraskende dejlige at ha' på. De er også gået hen og blevet mine trofaste gå-tur-med-hundene-sko, fordi de simpelthen er så behagelige at ha' på og gå i, de er varme også er de nemme at vaske af, hvis man er i skoven feks. da det ikke er ruskind som rigtig mange af de andre populære "bamsestøvler" er. Alle tre dele på billedet er fra chicwear - sko, bukser og trøje, og jeg er  glad for hver enkelt del, samt de resterende to bukser, som jeg også modtog med posten. Derudover er Lone, som ejer CW, så sød og hjælpsom - og det kan man jo som kunde godt li'. 

Sko, link | bukser, link | trøje, link.

Få 10% hos chicwear.dk med rabatkoden chic10

Indlægget er lavet i samarbejde med chicwear.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...