Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.3.15

Industrielt look med Søstrene Grene

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg er kæmpe fan af Søstrene Grene og deres virkelig fine musik der bliver spillet i deres butikker. Jeg køber virkelig mange ting hos dem, som maling, pensler og blyanter - også var det at deres interiør ting lige for alvor blev boostet en god del op, og lige siden har jeg ikke kunne gå ud af butikken, uden at der var en pose i hånden. Jeg er vild med den nordiske stil, som Søstrene Grene ind imellem har en masse ting, som passer lige til. Sidste år købte jeg nogle krukker og flettede kurve, og håber at der kommer lidt af det igen. Imellem tiden har de lanceret deres nye katalog, hvor overstående lækkerier er iblandt. Det industrielle look er ret populært inde for boligindretning, og jeg synes også at det er virkelig fint; dog ikke en stil jeg selv ville bo i, men så er det jo så heldigt at også skal ret mange ting til, før at stilen kan ses ordenligt - også kan man jo selv mixe det lidt med sin egen stil. Jeg tror ihvertfald at jeg vil ha' fat i krukkerne på nederste højre billede, og måske de grønne, på det øverste. Se det hele her

6 kommentarer :

  1. Hvornår kommer det i deres butikker? :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot!! Skal så meget afsted efter nogen kopper lamper! Og krukkerne er også smadder fine :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også super flotte og enkelte, de lamper! Krukker er jeg helt vilde med - håber de er lige så fine i virkeligheden. :D

      Slet
  3. Hvis man godt kan li det nordiske som du nævner, hvilke bolig mærker vil du så anbefale??

    SvarSlet
    Svar
    1. Ib Laursen vil jeg sige er en ret god kandidat! Det er simpelthen så fine ting. Også er der selvfølgelig Lene Bjerre, Tine K, Riviera Maison og sådan. :) Prøv evt. at google overstående navne, så kommer der tit nogle flere muligheder op. <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...