Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.3.15

Tema-tirsdag #49: Buzzador og fin nordisk hår

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg er blevet udvalgt til at teste Dove produkter for buzzador.
___________________________________________________________________________________

Lidt om buzzador:
Jeg har åbenbart været medlem af buzzador i efterhånden ret lang tid. Jeg har nok fået tilmeldt mig midt i undren over hvad det var, og hvor (og hvordan) folk der skrev om det der buzzador, egentlig fik deres test produkter fra. Lige pludselig fik jeg i hvert fald en mail, hvor der stod at jeg kunne tilmelde mig deres kampagne, og efterfølgende en, hvor der stod at jeg var blevet udvalgt. Buzzador er altså et selskab der organisere kampagner til privat personer, hvor man så kan tilmelde sig de forskellige kampagner som de udpeger, og hvis man så bliver valgt til at teste (hvilket ikke altid er sikkert) så modtager man pakken, hvor der er til en selv, og til at dele ud af til sine venner. Efterfølgende skal man fortælle sin mening.
___________________________________________________________________________________

Mit hår reagere virkelig underligt på shampoo, synes jeg. Jeg kan maks bruge den samme shampoo en måneds tid, også bliver mit hår klasket og mindre fyldigt; så herhjemme har vi usandsynligt meget forskelligt shampoo som der bliver skiftet lidt imellem, og er efterhånden nok en ret velkendt shampoo person, hvis man kan sige dét. Jeg er super spændt på at få testet denne buzzer-pakke her - den står nemlig på shampoo, til fin, tyndt og nordisk hår. Mit hår lever egentlig fuldstændig sit eget lidt, og er med årene blevet lidt mere tykt og nemmere at lade være med at hade, som det der helt fine fe hår ellers er, men jeg er helt sikker på at Doves Oxygen moisture shampoo og conditioner er rigtig lækker - det dufter ihvertfald så lækkert, at jeg slet ikke kan vente med at komme igang med at prøve det. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...