Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.3.15

Got it on Ebay #1

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg elsker blomster, og kan knap nok gå forbi dem i butikkerne uden lige at kigge og vælge et par der skal med hjem. Blomster butikker er noget af det absolut fineste og eventyrlige, og jeg synes virkelig at det er så hyggeligt at gå rundt sådan nogle steder, og betragte de farvestrålende; eller bare flotte, blomster. Til gengæld er det altså en virkelig dyr lyst at ha', - at købe friske blomster, som kan stå og pynte og se godt ud. Det er jo egentlig ganske dyrt, også er det også bare vildt irriterende at se at de bliver mere og mere ikke pæne og ender med bare at blive smidt ud. Det synes jeg ihvertfald, haha! Derfor har jeg købt nogle falske hortensiaer på Ebay. Min mor afskyer falske blomster, og egentlig forstår jeg hende godt, for the real deal er altså bare bedst, men derfor kan det her lille bundt stadig være fint og sødt. Jeg blev ret overrasket over størrelsen - men jeg synes at den står meget fin der, i den lille guld vase. 

De koster 6,59 kr. stk lige her. Jeg har købt 3.

4 kommentarer :

  1. Hvor har du købt jubilæumsvasen :)

    SvarSlet
  2. Hej Daniella.
    Hvor er lyset fra, i det brune glas?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fra Netto! De har det seneste stykke tid, haft rigtig mange forskellige duftlys. :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...