Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.3.15

Newest in / interiør godterier

Image and video hosting by TinyPic
Både i Aalborg og Nørresundby ligger der en butik, hvor man vitterlig virkelig bare får lyst til at tage det hele med hjem. Det hele er så fint, og det er slet ikke svært at tænke på hvor man skal placere de fine sager, i sit eget hjem. Jeg havde min mor med derned forleden dag og gik bare og sagde "nej hvor er det fint", "og den her.. iih" lige indtil at jeg fik øjenkontakt med ejeren af butikker, og han stod bare og grinte, haha. 

Kurven er fra trendybox.dk hvor jeg har modtaget dén og "add water and soap" vasketøjskurv fra House Doctor. Kurven er  fin og ser helt gammel ud, hvilket jeg rigtig godt kan li'. Også kan den bruges til så mange forskellige ting. Den har feks. en helt perfekt størrelse til magasiner og bøger, toilet papir, håndklæder, frugt; eller måske til brug ude i haven. Den flettede kurv er også fra House Doctor, og kan findes lige her. Desuden synes jeg at det er helt genialt at ha' en webshop fyldt med lækre opbevarings metoder, så er det pludselig nemt at finde lige præcis dét man leder efter, og som passer ind i sit hjem. 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kurven (og House Doctor vasketøjskurv) er modtaget som gave fra trendybox.dk

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...