Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.3.15

Mennesker bliver spist

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I sidste uge var jeg inde at se "mennesker bliver spist". Jeg har efterhånden set traileren til filmen rigtig mange gange, når jeg har været i biografen, og lige fra første gang var jeg helt sikker på at den skulle jeg ind at se. Filmen handler nemlig om en ældre mand, der bare lige pludselig begynder at glemme. Han bliver dement. Det er en sygdom jeg efterhånden kender ret godt til; da min morfar nemlig har det, og derfor tænkte jeg at det var et "must see". 

Herluf er en ældre herre der trofast passer sit mekaniker job, og når arbejdsdagen er færdig, så vender han lige så trofast hjem til sin kone Ingelise. Ingelise er dog knap så trofast, hun har nemlig en affære uden at Herluf ved det. Og sådan går hverdagene så nemt, med job og herre-hygge i drivhuset. Det hele bliver kun afbrudt af deres datters bryllup - det tredje af slagsen. På jobbet begynder Herluf at glemme selv de vigtigste ting, og en dag kommer han ikke hjem, ligesom han plejer. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...