Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4.3.15

Februar favoritter

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Februar favoritter sætter vidst i dén grad fokus på at det var vinter. Cremer, olier og en lækker shampoo til det tørre hår og hud er nemlig i blandt mine Februar favoritter, og faktisk bare favoritter generelt. Som nævnt i indlægget her, reagere mit hår virkelig underligt på at bruge den samme shampoo, igen og igen. Derfor skifter jeg rimelig tit i mellem alle de utallige shampooer som jeg efterhånden har. Det sidste stykke tid har jeg brugt head & shoulders apple fresh, som jeg faktisk har fået i en goodiebox. Den dufter så smadder skønt af æble, og N har flere gange nævnt at han kunne dufte mit hår, bare ved at han er gået forbi. Derudover gør den håret rigtig blødt og lækkert, hvilket er helt fantastisk når man har tyndt og ustyrligt hår, her i blæst og kulde.

Vichy produkterne er bare to ud af en god portion ud af et sæt til sart og skadet hud. Jeg fik en nøje vejledning og fantastisk hjælp til at finde lige præcis de her produkter, og jeg er virkelig så glad for dem. Cremen i den blå bøtte har jeg brugt hver morgen og aften. Det er med at passe på sin hud - specielt når kulden er hård ved den. Også er makeup altså bare ikke særlig flot ovenpå en tør hud. Den lille Vichy tube er en 15 ml. lille creme, som man smøre på hvor man har en "kommende" urenhed. Den virker overraskende hurtig - og ja, den virker! Min lillebror er også begyndt at bruge den, haha.

Id hair elements golden oil har jeg primært brugt til mine hårspidser. Jeg har førhen brugt mit fladjern rigtig meget og det har i den grad sat sine spor, og specielt i kulde og blæst, går det virkelig bare håret umuligt, når det i forvejen godt kan være lidt filtret og irriterende. Olien er på sprøjte som gør det nemt at finde den passende mængde til håret. Olien kan desuden også bruges til huden, lidt ligesom bio oil. I kan finde den hos billigvoks.dk lige her. 

Derudover er jeg på rekord tid blevet super glad for min beauty blender. Normalt bruger jeg kun bbcream, da min hud kun reagere negativt på foundation. Men man kan også sagtens bruge den til bbcreams, selvom at det ikke er så dækkende igen. Men makeup svampen her gør det virkelig nemt at få det hele lagt ordenligt, pænt og jævnt. Og igen kan vinterkulden godt ha' sat sine spor som gerne må blive lidt mindre tydelige, og det synes jeg virkelig at den formår at hjælpe rigtig godt med. Min er fra YvesRocher og kan findes lige her, ellers kan den også findes på Ebay. 

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...