Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.3.15

Tema-tirsdag #51: BULLERBOX

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hver måned blogger jeg om goodieboxen som bliver leveret til mig selv. En lille boks med lidt forkælelse til hår, hud og negle, og jeg ér altså bare ret hooked på idéen. Men hvad der aldrig havde faldet mig ind, er at idéen kunne passe til en anden slags små skabninger også. Der er nemlig noget der hedder noget så sødt som Bullerbox, som er en "goodie"box til vores dejlige hunde! Man kan tilmelde sig på www.bullerbox.dk, hvor man til at starte med vælger hvilken vægtklasse de forskellige ting skal passe til. Dernæst gælder det hvor længe man ønsker at modtage en bullerbox. Er det en enkelt gang, eller måske kørende over et halvt år? Jo flere man bestiller på én gang, jo billigere bliver det. Det er desuden også nogenlunde forskellige ting der er i hver boks, så man ender ikke ud med det samme stykke legetøj. 
Image and video hosting by TinyPic
Herhjemme har vi tre små basser, hvor den mindste har en kamp vægt på 2 kg. Bullerboxen er derfor også den der passer til en lille og sød hund, i vægt klassen 0-9 kg, og legetøjet passer helt perfekt, til små hunde. Kaninen må nok siges at være det absolut bedste der var i hele kassen, og Anton snuppede den også selv op af kassen - han løber rundt med det lille pelsdyr i munden så den laver den elskelige pivelyd, imens Batman ligger og nærmest selv piver i takt. Misundelse, eller bare en lille sang, haha. - Og se lige hvad der stod på pakken. Jeg kiggede lige lidt ekstra, da den var blevet hentet på posthuset. Det er i dén grad et firma til hundene, og jeg synes alt ved det, er så sødt. 

Indlægget er lavet i samarbejde med bullerbox.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...