Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.3.15

Got it on Ebay #3

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tit synes jeg godt at det kan blive lidt "stressende" at være kæmpe fan af at handle på Ebay. Der er så mange ting jeg man gerne vil ha' hjem til tiden, og derfor skal man være i god tid, da levringstiden tit kan være en måneds tid. Feks. bestilte jeg vanter hjem i August måned sidste år, fordi jeg var helt nervøs for at de ikke nåede at komme, haha! I Januar bestilte jeg shorts og i starten af Marts bestilte jeg solbriller. Man skal altid tænke frem ad, og tænke over hvad man mon får brug for. Jeg har endda siddet og tænkt tilbage på hvad jeg manglede i sommers, og så har jeg bestilt lidt ud fra det.
Jeg kom bla. i tanke om at det egentlig er ganske rart at ha' lidt forskellige solbriller, for her hjemme der tager man (åbenbart) dem der lige ligger i nærheden, hvilket resulterede i at både min lillebror og N tog mine solbriller på skift - nu har jeg bestilt et god portion hjem, og de overstående her er de første i flokken. Jeg elsker solbriller med brune glas, da vejret altså bare lige bliver så meget mere lækkert af at kigge igennem dem. 

De koster kun 14 kr, og er virkelig i overraskende lækker kvalitet.
Find dem her.

1 kommentar :

  1. Hvor er de fede, elsker virkelig eBay! Tror jeg bliver nødt til at bestille dem hjem også :-D

    Knus,
    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...