Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.4.15

Gadget city, iphone gadget

Image and video hosting by TinyPic
Jeg er ret pjattet med fede opfindelser - selvom at man i sidste ende kommer til at bruge dem absolut minimalt. Ihvertfald i rigtig mange tilfælde. Og min nok absolutte yndlings ting at finde sjove ting til, er min telefon. Jeg har så mange forskellige covers og forskellige slags headsets. Højtalere og andre ting er det efterhånden også blevet en god del af - og så sent som i går bestilte jeg faktisk nogle power banks hjem, som er en slags ekstra batteri til Iphones. Når telefonen er ved at gå ud, kan man lige hurtigt få lidt strøm fra de små batterier. Min kæreste N tager hver år ud på guden åen, sammen med hans venneflok, og sejler i kano. Og i sådan en situation er det jo virkelig praktisk. 

Ind på gadgetcity.dk har de et rigtig fint udvalg af gadget til telefoner, Ipod og Ipads. I kan finde deres udvalg af ting til Iphone 5/5s, bare klik her. Og man kan selvfølgelig også købe power banks hos dem, både en der passer til Iphone, og en der passer til det hele. Super smart lige at ha' i tasken, her til sommeren små ture. 

Sponsoreret indlæg. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...