Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.4.15

Tema-tirsdag #54: Konfirmations inspiration

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Konfirmations indlæg er efterhånden noget jeg har lavet et par stykker af her på bloggen. Jeg synes at konfirmationer er så hyggelige, og jeg er ret vild med planlægningen og alle de tanker man har omkring den har specielle og hyggelige dag. Jeg kan se at jeg får rigtig mange besøgende som havner herinde pga. søgninger vedrørende konfirmationer og inspiration og idéer til de forskellige ting. også synes jeg at det kunne være ret hyggeligt at lave et lille samlet indlæg, fyldt op med fine billeder, fyldt med stemning. Jeg har endda fået henvendelse fra kommende konfirmander, som gerne vil ha' hjælp til sangskjulere; det er virkelig så hyggeligt. I kan bla. se et af mine tidligere konfirmations-indlæg, lige her

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...