Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.4.15

The "wet" brush by HH Simonsen

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Man får altid at vide hvad der er godt for ens hår, og hvad der bestemt ikke er. Det er skadeligt at sætte det op, men det er heller ikke fordi at det er meget bedre, bare at lade det hænge. På det ene tidspunkt er det sundt at børste sit hår; og i næste øjeblik hører man om folk der generelt slet ikke børster sit hår, fordi at det har de fået anbefalet. Men én ting vi nok alle sammen har fået at vide og lyttet efter, at at det er skadeligt at børste ens hår, i mens at det er vådt. Jeg har krøller, og køre derfor altid lige mine fingre igennem håret når det er vådt, for hvis man først børster det når det er tørt og krøllet, så ser det altså knap så godt ud. 

Men nu har jeg fået lov at teste Hh Simonsens The "wet" brush. hår børste, som jeg har modtaget fra billigvoks.dk. Lige umiddelbart ser den ud som rigtig mange andre hår børster, men når først den har fået en tur igennem håret - så er forskellen i dén grad til at mærke. Børsten har nemlig revolutionære og specielt konstruerede børstepigge, som gør at den faktisk kan bruges i både vådt og tørt hår, uden at det river eller gør ondt, selvom man måske har det tykkeste, eller mest ødelagte hår.

Image and video hosting by TinyPic
Jeg elsker at børste mit hår, haha! Og da jeg var helt korthåret, var det faktisk noget af det jeg savnede aller mest. Følelsen af at håret rørte skulderne - og det at kunne børste det, hvor børsten faktisk forlod hovedbunden. The "wet" brush har jeg brugt lige siden jeg modtog den, og har børstet mit hår godt igennem, i mens det var vådt. Jeg er kæmpe fan - også er det super fint at den kan fåes i forskellige farver og designs; de anbefaler den nemlig også til børn, og så er den nok lidt sjovere, i en fin farve. 

Find den på billigvoks.dk lige her, til kun 129 kr, hvor normal prisen er 169 kr.

Indlægget er lavet i samarbejde med billigvoks.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...