Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.4.15

Lækkert interiør og brugskunst

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I forårets små solstråler, synes jeg at det er  hyggeligt og afslappende at gå og ha' lidt små projekter. Jeg har lavet nogle plantekasser, renoveret en bænk, og er samtidig i fuld gang med at slibe en gyngestol og alle havemøblerne. De skal efterfølgende males og ha' olie; og i den forbindelse googlede jeg efter det helt fantastiske "vintage paint", som gør at man kan få det malede møbel til at se gammelt og ret fint ud. Vintage paint er faktisk så genialt, at man kan male alt muligt - også behøver man knap nok at gøre tingene rene, eller at slibe. I kan læse mere om det her.

Ved min google søgning endte jeg inde på www.laurineliving.dk, som bare stortset kan klare alle idéerne til den lidt nordiske indretnings stil, som bare er så fin. De har bla. vintage malingen, forskellige tapeter, Ib Laursen, House Doctor, og andre fine mærker. Jeg har modtaget en helt kasse fyldt med fine sager - som i også kan se en lille smule af, indtil videre. I kan følge med på deres inspirerende facebook side, lige her.

Indlægget er lavet i samarbejde med laurineliving.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...