Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.3.15

Wishes from chicwear

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
1. link. | 2. link. | 3. link. | 4. link. | 5. link. | 6. link. | 7. link. | 8. link. | 9. link
Jeg har fundet 9 ønsker, fra én af mine nye foretrukne yndlings webshops. De fleste af dem er ganske vidst sko; men der er altså også bare så mange fine derinde. De khaki farvede støvler på billede 1, biker boots på nr. 3 og de fine slangeskinds espadrilles ved nr. 7, må godt siges at være mine absolut favoritter, og nogle jeg ville elske at gå rundt i her i forårs vejret og hen over sommeren. Bukserne på billede 6 har jeg næsten allerede - dem jeg har er i farven beige som minder rigtig meget om denne farve; og de er simpelthen  lækre, og bliver rigtig fine at ha' på til sommer, da længden til mig lige er lidt kort, og derfor er lidt trekvart agtig, som jeg rigtig godt kan li'.

Husk at I lige nu kan sparer 10% hos www.chicwear.dk
med rabatkoden chic10

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...