Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.2.15

Klar til foråret

Image and video hosting by TinyPic

En af de bedste følelser, må nok at være tilfreds i sit tøj. At tage tøj på og bare føle sig tilpas og pæn når man går ud af døren. Jeg hader virkelig følelsen af at man egentlig hellere ville ha' noget andet tøj på - at man måske ikke lige er helt så glad for den trøje, som man har været en gang, eller bare generelt den irriterende følelse det er, at tage noget tøj på, man måske ikke lige har lyst til at ha' på, men at der bare ikke er ret meget andet at vælge imellem. Er det kun mig der har det sådan? Nej vel. Jeg tror at efterår og vinteren er de årstider hvor jeg er bedst dækket ind mht. påklædning til vejret. Hvorimod at det kommende forår snart lokker mig ud i tøj indkøb; og det er bare den helt perfekte undskyldning. Jeg har bla. været inde og kigge på dressme.dk, hvor jeg har fundet en helt masse lækre forårs wants, som jeg virkelig godt kunne tænke mig at tilføje til min garderobe. Egentlig synes jeg måske at der findes ret mange webshops som dressme.dk, især efter at det er blevet meget populært iblandt unge mennesker at lave deres egen webshop; men der findes altså virkelig mange finde items på deres webshop, iblandt dem som jeg synes at man har set mange gange før. Fest kjoler og kjoler til fest, er blandt andet også nogle af dem jeg synes der er nogle ganske fine nogle af, som i feks. også kan se på deres webshop.

Sponsoreret indlæg.

2 kommentarer :

  1. Hej Daniella! Jeg synes nærmest kun der er sponsorede indlæg på din blog på det sidste. Hvilket jeg synes er rigtig ærgeligt, for jeg nød virkelig de mange forskellige og mere hverdagsprægede indlæg der kom før i tiden.

    SvarSlet
  2. Rigtig fin collage!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...