Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.2.15

Tema-tirsdag #48: Kay Bojesen nyheder og zebra striber

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har lige siden jeg var meget lille, været meget betaget af Kay Bojesens abe. Eller, det vil sige at i de første mange år var det "fasters træ aber", fordi hun havde nemlig hele badeværelset fyldt med de skønne træ figurer, og lige siden dengang, havde jeg gået og små drømt om den fine træfigur og efterfølgende ønsket mig den i mange år. Jeg har endelig min abe, og en hund er der også blevet tilføjet til flokken. - Og nu er det netop blevet offentligt gjort at der kommer en Zebra til flokken; eller, den kommer ihvertfald igen. Jeg er mest til træfigurerne, og aller mest til de to som jeg allerede er smadder heldig at ha', - men se lige hvor fin den lille stribede nyhed er. Forår er vidst godt for os alle.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...