Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.10.12

You are my sunshine - From Daddy

Igår da jeg sad ved spisebordet og snakkede, der kom min far pludselig ind af døren "Se, det er til dig min skat!" Også smilede han over hele fjæset. Han var så stolt af det skilt her - Det er jo pisse fedt, se lige skrift typerne, og bare dét det beskriver, sagde han. Jeg har længe gået og kigget på de utallige forskellige skilte, som man kan få i den slags. Der findes simpelthen så mange fede og virkelig perfekt beskrevet skilte, som jeg bare ville elske at være ejer af. Desværre synes jeg at mange af dem er rigtig dyre - Og specielt de store der. Men åååh, så fint. Og det gør det absolut kun bedre, at jeg har fået det af min skønne far. "You are my sunshine. My only sunshine, you make me happy, when skies are grey. You'll never know dear how much i love you. Please don't take my sunshine away".

3 kommentarer :

  1. Den sang er helt fantastisk. Johnny Cash <3

    SvarSlet
  2. Gode gamle Cash. Cheers fra Herning. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Alexander! Kan se det på dine punktummer! Haha. Gamle dreng. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...