Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.10.12

Moroccanoil | Det er hemmeligheden

Jeg er sikkert ikke den eneste, der har hørt så evigt gode anbefalinger, af dette skønne produkt; Nemlig Moroccanoil. Den første og eneste hår olie jeg indtil nu, har brugt, er Orofluido olien, som jeg også har skrevet om i et tidligere indlæg her, og jeg har kun været tilfreds med det, og tænkte "tshh, moroccanoil...." hvad har den, de andre ikke har, som gør den så populær. Hos Billigvoks.dk, tilbød de endnu engang, at jeg kunne få en lille prøve version, af deres moroccanoil, og valgte den normalte version, på 25 ml. som koster 119,- hos Billigvoks. Først da jeg åbnede for den lille flaske, fik jeg nærmest lyst til bare at skrue låget af, og stille den på en hylde, og bare håbe på, at dyften ville formere sig - For hold nu op, den dufter jo fantastisk! Jeg masserede lidt af olien ind i mit hår. Jeg er, som jeg efterhånden har skrevet mange gange - En meget stor fan af mit fladjern. Jeg er født med helt hvid-blondt, fuldstændig spagetti lige rødder, og er efter årene, begyndt at hælde mere til min fars side - Nemlig mørkt hår, fyldt med krøller. Og efter flere år med helt kort hår, og små krøller, er fladjernet kommet i brug, hvilket jo så har resulteret i, at mit hår er blevet en lille smule ødelagt, specielt i de kedelige tørrer spidser. Efter at jeg havde masseret olien i håret, satte jeg efterfølgende mit hår op i en høj, løs knold. Min plan var egentlig at jeg ville snuppe mig et hurtigt bad, inden sengetid, men besluttede mig for at strejke det til morgen efter, og derefter lige tage en nat, med lidt moroccanoil i håret. Jeg vågnede op, og kunne stortset næsten ikke se, at jeg faktisk havde noget fedtet stas i, hvilket jo er lidt overraskende. Jeg vaskede det ud, og har stortset næsten aldrig haft så fantastisk dejligt silkeblødt hår. I'm in love!! Moroccanoil, du er hermed en fast inventar i mit hjem. Velkommen.


Se udvalget af Moroccanoil, på billigvoks lige her.

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...