Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.10.12

My little brother's room

I torsdags fik jeg lavet min lillebrors værelse, eller hvad man siger. Han havde før en meget drenget børne blå, og hørte ham bare lige hurtigt sige forleden dag, at han godt kunne tænke sig at få malet hans værelse hvidt, eller gråt - Og wupti, I did. Min mor kørte ud og købte maling, og Nicolaj og jeg kørte i Ikea, og købte et par ting som tidligere nævnt. Efter vi fik nye vinduer har vi ikke haft gardiner for, hvilket har været rigtig generende for min lillebror åbenbart, så da jeg spurgte ham om ønsker til hans værelse, var det et rullegardin, og at få hans fjernsyn op på væggen og hænge, så et rullegardin og et vægbeslag til fladskærm, skulle vi da ha'. Et par gamle brædder, fire hylde "knægte" fra Ikea til 3 kr stk, hvid maling jeg lige havde til at stå, og et par puder der var en julegave fra min mormor, til mig, for efterhånden mange år siden -  Jeg er selv blevet ret godt tilfreds med resultatet, og har endnu engang en glad og taknemlig lillebror, som endda hentede en hamburger til mig, som tak! Haha.

8 kommentarer :

  1. Ej hvor sødt gjort af dig. Det er blevet et rigtig fint værelse, som han kan ha' mange år endnu :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa! Jeg synes også selv, at det er blevet lidt fint. :D

      Slet
  2. Shiiiit, han har mange spil!!! :) Fedt værelse

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahah, ja! Og det der er ikke engang alle sammen, fordi der ikke var plads derinde. Oh god altså! ;)

      Slet
  3. Hvor er de små lego hoveder fra? :).

    SvarSlet
  4. På billede 4 har han en masse figurer, hvor har han købt dem? :D

    SvarSlet
  5. vor er lego hoved fra

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...