Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.10.12

Halloween 271012

Lørdag blev brugt på at halloween hygge, med en masse børn i Frederikshavn. Jeg havde taget min lillebror og min svogers søn, David, under armen, også var i alle Nicolajs nevøer og en enkelt niece. Dagen før havde jeg allerede stået og lavet en masse cupcakes, med orange frosting, og for lige at lave dem lidt halloween agtige, havde vi købt de kunstige plastisk edderkopper fra fætter BR, til at sætte på, fordi at vi simpelthen ikke kunne finde nogle i lakrids, eller havde tid til at lave noget andet kreativt noget. Vi spiste lækkert frokost, lavede græskar hoveder, lavede "skatte jagt" med gemte slik poser med navne på, drak varm kakao, også blev der hullahoppede, spillet wee, og GTA. - Alt i alt en ret indholds fyldt lørdag, med en masse børn, der fik én på opleveren. Nu glæder jeg mig bare til næste år, hvor jeg regner med at der skal gøres lidt mere ud af det, med evt. nogle kasser, hvor man skal tage hånden derned i, uden at vide hvad det er. D

1 kommentar :

  1. Hello there! I could have sworn I've been to this site before but after browsing through some of the post I realized it's
    new to me. Anyhow, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking and checking back often!

    My blog best dating sites

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...