Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4.10.12

Sunspa - Tan in a can

Så har jeg langt om længe taget mig sammen til at teste Sunspas tan-in-a-can, som er anbefalet af Dennis Knudsen. I sommers var der noget i God morgen Danmark, omkring spray tan, hvor de havde en pige inde og teste et par forskellige slags, rundt omkring på hele kroppen, og det endte med at den hun synes var aller bedst, var den fra Sunspa. Det er efterhånden ved at være lang tid siden at jeg modtog den fra Billigvoks.dk, og tænkte at nu skulle det være. Jeg gjorde mine ben klar, skruppede dem godt, og brugte en god body skrub, så alle de døde hudceller kunne komme væk, så det kunne blive et ordenligt resultat. Tan-in-a-can, er ligesom en deodorant, hårlak eller spray maling, hvor man bare trykker til, og det hele går som en leg. Jeg fik lidt et "chok", fordi at den farver med det samme, og ikke lige som mange andre spray tans, hvor man først kan se farven efter et stykke tid. Jeg har bestilt min Sunspa igennen billigvoks, og i kan finde den på deres side, ved at klikke lige her. Jeg synes farven i forvejen er meget mørk, og håber at den bliver lidt lysere når jeg går i bad, men hvis man er til en mørkere farve, kan man få en de kan chokolade brun, og ellers er det et enormt udvalg lige her.

1 kommentar :

  1. Jeg har selv brugt den en del.
    Normal er jeg stor modstander af sådan nogle produkter, men lige den er jeg ret glad for. det er også den eneste eg har prøvet.

    jeg elsker at den er såååå enkel at bruge <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...