Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.10.12

JorgObé | Refreshing scrub

Så har jeg fået testet, en af de efterhånden ret populære JorgObé produkter. Det er ved at være et stykke tid siden, at en pakke fra JorgObe.dk, kom ind af døren, og lige siden har jeg jævnligt brugt den, og hver gang, har den overrasket. Jeg køre rensnings cremen ud i cirkel bevægelser i ansigtet, og synes at den hurtigt trækker ind i huden, og størkner. Da det både er en skrubbe maske, og ansigts maske, lader jeg den sidde i 10-20 minutter, og skyller den efterfølgende af med lunkende vand, og hver gang har jeg stået tilbage med den dejligste bløde hud, specielt ude ved kindbenene, og på næsen. Bag på tuben står der; at masken indeholder små fine peeling som fjerner urenheder fra ansigtet, renser porene i dybden og efterlader huden ren, blød og med en opfriskende følelse. Parfume og parabenfri.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...