Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.10.12

Kan I huske HUSET?

I alt den tid jeg kan huske, har "indretnings programmer" været mine ynglings! Nu elsker jeg programmer som "Hjem igen", "Baronessen flytter ind" og alt sådan nogle, hvor de er igang med håndværker evnerne og maler ruller. Men må så erkende, at HUSET har været min absolutte favorit. Efter en intens google søgning, fandt jeg frem til at det faktisk er ved at være noooget så lang tid siden at det rullede over skærmen på Tv2, nemlig helt tilbage i 2004. Jeg har brugt utalligt tid på at kigge efter nogle sider, hvor man kunne se programmet. Jeg har tjekket mine profiler på de sider hvor man kan se online Tv, og har endda skrevet en mail til Tv2, for at spørge om hvor de har gjort af det fantastiske program - Og fik en trist besked tilbage. De har ikke mulighed for at udsende det, og den eneste mulighed jeg (man) har, for at se det, er at skulle betale for en kopi, og det forklarede hun mig, var meget dyrt. Fuck, og herre øv. Jeg vil se det igen.

4 kommentarer :

  1. Er det det program, hvor de skal lave en hel lejelighed, sammen med deres kæreste?(:

    SvarSlet
  2. Kan du ikke lave nogle flere diy?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jooo da! Det har jeg tænkt på længe, og er da fornyligt også komme op med to.
      Min hjerne står bare lige på stand by, og ved ikke hvilke jeg skal lave. :-D

      Men det skal nok komme! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...