Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.10.12

OSiS+ | Dry shampoo

Det er faktisk ikke ret lang tid siden, at der gik lys op for mig, og jeg så at der var noget der hed "Dry shampoo". Tør shampoo? What? Og jeg købte det egentlig kun, fordi at bilka havde et tilbud, hvor man kunne købe 2 slags hår produkter fra Schwarzkopf Got2b, og tænkte at jeg lige ville prøve at se, hvad det egentlig var. Jeg har stortset lige siden at jeg fik klippet mit hår helt kort første gang, vasket mit hår hver eneste dag. Og lige meget hvad, kan man altså ikke komme udenom, at det bare ér usundt for håret, at blive vasket så tit. Jeg begyndte at springe hver anden hårvask over, som egentlig også er anbefalet, og istedet tog jeg en tør shampoo i brug. Jeg var imponeret. Det var lidt ligesom om at håret faktisk var blevet vasket, det så helt dejligt rent ud (Selvom det jo selvfølgelig ikke heelt var det). Men det er både nemmere for mig, og sundere for håret. Og den dag idag, har jeg stortset altid en dry shampoo til at stå på badeværelset. Da jeg fik muligheden for at teste OSiS+ dry shampoo, fra Billigvoks.dk skyndte jeg mig at gribe den. Jeg har kun hørt godt om OSiS+ produkter, og havde derfor positiv forventning til produktet. Først da jeg lige pakkede den op, fik jeg lidt et chok af at den er så lille. Godt nok står der på den, at der kun er 100ml i, men altså, jeg ved da ikke hvor stor en flaske med 100ml i, er. Haha. Jeg prøvede den - Og mine forventninger passer fuldstændig til den. Det virker faktisk helt som om at jeg har brugt utallige hårkure i mit hår, når jeg har brugt tør shampooen, også dufter den faktisk også ret godt, lidt ala en parfume. OSiS+, jeg er hooked. Det eneste dårlige jeg kan finde på den, er at prisen på Billigvoks.dk, ligger på 100 kr, hvilket faktisk er billigt, i forhold til andre steder. I kan finde OSiS+ produkterne på billigvoks side, lige her.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...