Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.10.12

Eos - Summer Fruit

Eeeendelig, blev jeg den glade ejer af en eos lip balm! Jeg har i rigtig lang tid kigget på dem, og kun hørt godt om dem, så nu skulle det være. Jeg valgte den røde med summer fruit, hos billigvoks' webshop, da de endnu engang havde et godt tilbud på deres side. Summer fruiten som jeg valgte, kan findes lige her, og den dufter intet mindre end fantastisk! Også skulle det gøre noget ekstra noget imod tørre læber, fordi der er shea-smør og jojoba-olie i, og hvad er meget bedre end at være ejer af en lækker ny læbepomade, når man går frosten og vinterlæber imøde? I'm in love.

2 kommentarer :

  1. Du kommer til at elske den og blive afhængig hihi ;D
    Jeg er selv ejer af tre. grøn, blå og pink.
    Æble, mynte & hindbær. ;D

    SvarSlet
  2. Jeg ville ønske, at det var mig, der var den heldige ejer - jeg har gået forbi dem så mange gang, men har endnu ikke fået erhvervet mig en.
    Jeg har er fan af din blog ;) Så du har fået et nyt medlem; måske vi kunne følges?

    Knus
    http://thereselykke.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...