Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.10.12

Spar op til 50% på mascara

Hvis der er noget jeg hader at bruge penge på, så er det mascara. Man tager det kun på, for udseendet skyld, og hver eneste aften, står man og tværer det ud, for at få det af igen. Alligevel bruger man jo gerne sine penge på dem, så hvad er meget bedre, end at finde dem til noget der ligner halv pris? Endnu engang er det billigvoks.dk der sælger andet, end bare billig voks. De har købt nogle af de mest populære varianter hjem, og de fleste af dem kan købes til 59 kr, hvor normal prisen er op til 119 kr. Der er som billedet viser, både fra  max factor, Maybelinne, Elizabeth Arden og L'Oréal, og kan findes lige her. Den mascara jeg bruger, er ikke iblandt dem som billigvoks har fået på lager, og har ikke prøvet nogle af de varianter de har, men uden tvivl skal jeg ha' bestilt et par stykker hjem til test - Det kan jo næsten ikke betale sig, at lade være! Yay.

3 kommentarer :

  1. Hej

    Super fedt at du skriver om dette, da jeg giver dig ret i at det er en mega træls ting at bruge penge på!
    Ville bare lige høre om du har prøvet at bestille der før? Og hvis du har; er alt som det skal være og kan man stole på hjemmesiden? :)
    Hvis du vil teste nogle mascaraer vil jeg klart anbefale Million Lashes! ;)

    Knus Nadia - http://thoughtsbynadia.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nadia!

      Du kan sagtens bestille noget derfra, uden at være nervøs! Jeg har KUN haft positive handler med dem, og alle de gange jeg har bestilt noget fra dem har der altid være slikkepinde i pakkerne! ;) Win. Og hvis man bestiller inden kl. 18, tror jeg det er, så er det til levering allerede næste dag, hvilket jo er fantastisk service. Så man kan sagtens stole på deres side. :) Du kan evt. tjekke lidt på deres facebook side, hvor de tit skriver rabat koder osv. :D

      Slet
  2. Jeg elsker billigvoks.dk! Forresten vil jeg også anbefale "Volume million lashes" :-)

    //Stine L
    www.stineswords.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...