Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.10.12

Skræk og advarsel | Ole Henriksen

Jeg elsker Ole Henriksen. Jeg synes han er et af de mest fantastiske mennesker, og der er bare så mange der godt kunne lære noget af ham. Ikke blot dét at virkelig intenst følge sin drøm, og få den til at gå i opfyldelse. Stå ved sig selv, og være fast besluttet på at være den man er, men bare dét, at han altid er så imødekommende og har smil på læben. Jeg mødte ham for nogle år siden, inde i Salling i Aalborg. Jeg havde lige været på arbejde på en dobbelt vagt, og derefter gået over i Salling i øsende regnvejr, i en alt for stor, meget lidt køn, arbejds trøje, og alligevel er det første han siger til en "Årh gud altså, dit ansigt det stråler jo, hvor er du smuk".. Ha ha ha. Selvom man står der, og udemærke godt er klar over at han siger det for at være flink, og vanvittig dejlig - Og det hjælper jo! Man får lige lynhurtigt fyldt sit selvtillids bæger op til randen, og det er dét andre folk, og mig selv burde lære af. Jeg har læst hans bog, set de forskellige programmer med ham, og har selvfølgelig også ville prøve hans cremer. Jeg startede ud med en lille prøve udgave, som jeg har modtaget fra Billigvoks.dk. Jeg havde høje forventninger til produkter, da man jo efterhånden høre rigtig meget om det. Jeg åbnede bøtten, og duftede til den - Pyh. Stærke sager, som jeg synes gik direkte i øjnene. Men jeg havde jo glædet mig til at prøve hans produkter, og havde modtaget den fra bv, for at jeg skulle teste den og efterfølgende anmelde den, så det skulle den jo gøres! En aften, efter et langt bad, smurte jeg cremen ind, der hvor min hud var blevet lidt uren. - Jeg havde i forvejen hørt, at man kun skulle smøre det på, der hvor huden var ramt, for hvis man smurte det på, på en iforvejen fin nok hud, ville det give modsatte effekt. Allerede da jeg smurte det på huden i ansigtet, gjorde det rigtig ondt, synes jeg. Det prikkede og brændte i ansigtet med det samme, og gjorde bestemt også sådan, at jeg fik lidt tanker om det produkt. Efter få minutter blev det simpelthen så slemt, at jeg skyndte mig at skylle det af, og lige så snart at den hvide hinde fra cremen kom af, havde en rød plamage overtaget min ansigts farve. Det brændte, og føltes som om at jeg havde lagt og grillet i solen i evigheder. Jeg gik ind på google, og søgte efter Ole Henriksens blemish attack, og fandt hurtigt ind på debat forumer, blogs og andre sider, hvor der var skrevet, om andre også havde haft den reaktion på cremen, eller om det blot var dem der var allergisk. Jeg ved det stadig ikke. Det kan også blot være, at der virkelig er mange der er rigtig uheldigt, og nærmest allergisk overfor cremen, I don't know. Det har ikke holdt mig tilbage fra at skulle prøve de andre, af hans cremer, men jeg tror dog aldrig, at blemish attack cremen, får en ny chance.

1 kommentar :

  1. Det er en lorte creme!!! Det er helt vildt. Jeg havde noget eksem lignene, i hele hovedet i flere uger efter. Og du er bestemt ikke den eneste, jeg har hørt om, der har oplevet det.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...