Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.10.12

Talent tyven

Efter at ha' været inde og se Sover Dolly på ryggen? hele to gange på en uge, var det på tide at se en ny. Jeg havde glædet mig lidt til at Talent tyven, fik premiere i biograferne, og forventningerne var nok også lidt høje da jeg hørte om den, men de faldte hurtigt igen da jeg så traileren og de forskellige anmeldelser rundt omkring. Alligevel skulle den da ses, det er jo biograf månederne vi er kommet ind i. Mine forventninger var faldet, og blev derfor overrasket over hvordan filmen egentlig var, da jeg fik den set. Men efter at ha' set Sover Dolly på ryggen, synes jeg dog at man skulle kigge langt efter de sjove scener lige i starten, men det vender hurtigt, når man kommer lidt længere ind i filmen.

I Talent tyven følger man Mark og Laura, som spilles af Casper Crump og Mille Lehfeldt, som er kærester og har været det længe efterhånden. Mark synger i det Nik & Jay lignende boyband, sammen med hans kammerat Troels, som spilles af Jonathan Spang. Laura er træt af at være den svage i forholdet, og få afvide at hun intet talent har, og bare så i skyggen af hendes kæreste Mark. En dag ser Laura en artikel i avisen, om at man kan blive talent scannet, og hun bliver scannet til at være et geni. Det får Laura til at få blod på tanden, og viser straks hendes chef, hendes nyeste opfindelse - Nemlig en selv kogende te kop. Jo mere talent Laura får, er det ligesom om at boyband-Mark bliver sat i skyggen. Da den mindre begavede sanger finder ud af at talent ikke blot kan måles, men også stjæles får han en idé, som muligvis kan få boybandet The Heartbreak Hotels tilbage på de øverste hitlister.

2 kommentarer :

  1. Er Sarah fra xfaktor med? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. :) Hun har en lille bitte rolle, som "Sarah fra receptionen" hvor hun lige kort står og smiler.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...