Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.10.12

Lav dine egne til og fra kort

Jeg har allerede nu, et godt stykke tid, været færdig med at købe alle mine julegaver. Jeg har købt de fineste forskellige slags disney gavepapiere, gavebånd i alle farver, og været ude og få fat på bølgepap, til alle de underlig formede tingester, så der var sådan set kun én til jeg manglede, for at det hele var fuldendt - Til og fra kort. Vi skulle lige hurtigt ind i Aalborg storecenter idag, for at hente en gave til Nicolajs far, og da vi alligevel var derude, kiggede vi lige rundt. Bla. ind i Søstrene Grene, som de jo har fået derude, efter de har lavet den nye gade - Også kiggede vi lige efter nogle små kort. De havde ikke rigtig nogle udvalg derinde, men jeg fandt dog et stempel og en lille blæk pude. Dét var da lidt smart, og hyggeligt. Knap nok 10 kr, kom vi af med for overstående ting. Også er det bare at finde det papir man nu har, og stemple løs. Grene my love, med alle jeres små ting, som man siger til sig selv, at man alligevel ikke kan bruge. Nu kan jeg fint stille mine gaver væk, og finde dem frem igen til jul, og stadig vide hvilke der er til hvem.

2 kommentarer :

  1. Hej!

    Din blog er virkelig fantastisk!

    Tjek min ud hvis du lyster. http://kreativececilie.blogspot.dk/

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Cecilie!
      Hold nu op, hvor det varmer. Tusinde tak.
      Jeg hopper selvfølgelig lige over, og kigger din blog igennem.

      Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...