Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.10.12

Morfar blev fejret

Klokken kvart i to, natten til Tirsdag, rendte jeg rundt i min morfars meget skumle, meget mørke, meget store have, iblandt meget store træer, og hang et lagen op, med noget skrift på, og en helt masse flag, i hele haven, og langs vejen ud. Det var slet ikke planen at vi skulle gøre det vilde ud af hans fødselsdag, men mandag middag, spurgte jeg min mor om han ikke kom op til os og spiste, hvilket hun ikke vidste, fordi at vi havde så mange ting vi skulle, plus min far skulle arbejde osv. Men hell no, altså. Jeg fik hurtigt sat noget igang, "Faaaaar, vil du ikke lavet noget lækkert mad, hvis jeg hjælper dig" og wupti. Der blev lavet lækker aftensmad, jeg fik bagt både boller og kage, og lavet lagkage - Sådan rigtig fødselsdags agtigt, med små flag, lagkage og boller. Hvor jeg dog elsker at glæde folk, når de slet ikke regner med at det sker.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...