Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.6.12

Update...

Nu er det efterhånden lang tid siden, at jeg fik lavet om på mit bette værelse, så nu må det vidst være på tide at få det lavet helt færdigt. Jeg har siddet og malet mit vindue, og nydt udsigten til det forhåbentlige fortsætne lækre vejr, også har jeg været i Ikea med Nicolaj, og fået købt lidt hylder og sådan, så jeg også snart kan få mine ting herind igen. Derudover har jeg også fået snakket med ham omkring det med indsamlingen... Jer der følger med på facebook, læste nok min opdatering med at noget jeg tit har tænkt på, er at hjælpe hvor der er allermest brug for det. Feks. synes jeg at varmestuer og hospitals klovne er fantastiske mennesker der alle står bag, for at gøre personer der har brug for det, glad. Min lillebror havde i børnehaven en rigtig tæt veninde, som har et dårligt hjerte, hun kom tit og fortalte om de hospitals klovne, der var på sygehuset når hun var indlagt. Man kunne jo høre på hende, at en dårlig oplevelse, var blevet lidt bedre, bare pga. dem. Det jeg tit har tænkt på, er at lave en "indsamling" af soveposer, tæpper, strømper og huer, og lave en dag i Aalborg, hvor man deler det ud til de hjemløse der dukker op. Jeg har før set det i nyhederne, at nogle har gjort det i København. Altså, indsamlingen er landsdækkende, men det bliver kun delt ud til de hjemløse i København, og som min mor altid har sagt - De er jo også i resten af landet.. Og de skal jo ikke føle sig snydt. Anyways.. Jeg vil bare lige fortælle jer alle, at jeg er kommet et skridt videre med det hele, hvilket jeg selv synes er fantastisk! Nu må jeg bare videre igen, så det også kan blive ført ud i livet.

1 kommentar :

  1. Du er et fantastisk menneske.. Det er helt vildt :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...