Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.6.12

Batman cupcakes

Min lillebror kom igår hjem fra skole, og fortalte at de idag skulle ha' en hygge dag, hvor de skulle se film, og de skulle alle ha' noget forskelligt lækkret med, hver især. What to do.. Jeg forslog at vi kunne lave et par muffins, og lave lidt ekstra ved dem - Hvilket endte ud med overstående.. Jeg elsker at lave cupcakes, fordi man kan lave så meget forskelligt med pynten, som bare gør dem endnu mere spændende og lystig til at spise. Men hold nu oooop, hvor tager det lang tid at skærer 50 batman'er ud, een for en. Hæhæ!

7 kommentarer :

  1. Du skrev om vi skulle følges og det vil jeg gerne! Så håber du lige smutter forbi igen og bliver fast læser. Fede cupcakes btw.

    Alma

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er de søde.
    Jeg vil meget gerne følges(:
    Bliver fast læser med det samme, og ser frem til, du gør det samme(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hah hvor er de seje! (-:
    Hvad er de lavet af?

    Fed blog du har! Jeg
    er blevet fast læser!
    Har du lyst til at
    følges? (-:

    Knus Stine
    http://www.stine-ebbesendahl.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! De er lavet ud af hjemmelavet fondant, også ellers lidt farve i. :)

      Din blog er super fin! Vil hellere end gerne følges! :)

      Slet
  4. Super lækre, ser de ud :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...