Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.6.12

Dressed in white

Da jeg så den her kjole på hjemmesiden, dukkede den langt væk gemte prinsesse op i mig. Den råhvide farve, tyllet og ikke mindst sløjfen. Jeg er langt fra en kjole pige, det kan tælles på en hånd, hvor mange jeg har i samlingen, og jeg går aldrig i nogen af dem (hæhæ). 
Jeg modtog den fra Corsagen.dk forleden dag, og skyndte mig at pakke den op, for at beundre den. Desværre snyder størrelses lidt, synes jeg. Den er alt for stor rundt om brystet og maven, så den hurtig kommer til at se lidt klundet ud. Men hvis kjoler var noget jeg befandt mig i næsten hver dag, 
havde jeg tit fundet en anledning til at hoppe i den. 

4 kommentarer :

  1. Hvor er den fiiin!! :D Jeg elsker også sådan nogle kjoler med tyl og sådan noget, til trods for at næsten heller aldrig bruger kjoler! Man føler sig helt som en prinsesse! :D

    -MiiaT♥
    http://miiat.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nemlig! Og det er ikke helt dårligt, at føle sig som sådan en. :D

      Slet
  2. Ej hvor er den bare fin! Det er da en rigtig prinsessekjole - bare ærgeligt, at den så er for stor, men det kan vel syes ind? Det ville være synd at sende den tilbage, den klæder dig! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...