Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.6.12

Instagram glimt

Jeg er slet ikke så teknisk anlagt, som man skulle tro. Jeg har instagram, men har aldrig brugt det til andet end at give billederne et fint lille pift, og har først lige for nyligt, fundet ud af at dén App, er meget mere end bare det, at man kan kommentere, like og alt muligt andet. Måske det er på tide at sætte sig ekstra godt ind i sagerne. Jeg har kigget lidt af billederne igennem der inde - Noget af det smarte ved det, synes jeg ihvertfald, er at det jo gemmer billederne, selvom man måske er kommet til at slette billederne, på selve telefonen. #TilbageBlik. 

1. En tur på Blokhus strand, i bidende vind. David blev ved med at tabe hans spegepølse, hvilket han simpelthen ikke kunne forstå, kunne lade sig gøre. 2. Køretur. Synes små børn er fantastiske, og endnu mere fantastiske når de spørger sødt om de må låne ens solbriller, og bagefter vil have et billede af det. 3. Noget af det smukkeste, er altså en virkelig flot solnedgang, og hvad der bare gør det endnu smukkere, er at sidde ved havnen og se den, imens man spiser sin vidunderlige sandwich. 4. En gåtur hånd i hånd, på stranden med min kæreste. Det er ligesom det man ser på film, som man så gerne vil opleve (Som pige ihvertfald, håhå). 5. Vores ene teresse er fyldt op med håndværker ting, og vinduer. Mandag morgen kl. 7 sharp, går de igang ovenpå. Det er med at komme tidligt op, så der ikke lige pludselig kigger en håndværker ind på en sovende Daniella, igennem det vindue der lige pludselig ikke er der. 6. Jeg har været kreativ, og virkelig dygtig (Hvis jeg selv skal sige det) Har lånt min fars værktøj, og selv sat hylder op på mit værelse. Dygtig Daniella, meget dygtig! 7. Er der noget mere fantastisk end den følelse der kommer, når man bare virkelig har lyst til pandekager, men ikke har muligheden for at få dem - Altså, det er selvfølgelig ikke dén følelse der er fantastisk, det er følelse der kommer når man får overtalt ens svoger til at lave dem, så man få timer senere, sidder og spiser pandekager, nam. 8. David var i sin første tur i Fårup sommerland, hvilket selvfølgelig blev foreviget med en masse billeder, som kunne vises til både far, og fars kæreste når vi kom hjem, og selvfølgelig skulle der også tages et billede af en meget stolt David, da han lige har modtaget sit sæson kort, for som han selv siger "Nu kan jeg bo her, hvis jeg har lyst, får nu kan jeg bare komme ind når jeg vil". 9 & 10. Min helt vidunderlige og til tider meget teenage ramte lillebror, blev d. 31, lige det modsatte - Nemlig 13. Hvor er det underligt at tænke på. Næste år er det hans tur til at blive konfirmeres, og selv tretten år efter, kan jeg huske stoltheden jeg kunne mærke i kroppen, når jeg skulle fortælle, at jeg skulle ha' en lillebror. Hans fødselsdag blev selvfølgelig fejret med kage, flag, kærlighed og familie, hvilket i mange tilfælde er den bedste måde at tilbringe sine dage på, ikke sandt?

3 kommentarer :

  1. Er det dig der har lavet kagen på nr 9?

    SvarSlet
  2. Sød blog du har, skal vi følges? :D Og søde billeder.

    Knus http://justadelprado.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...