Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.6.12

Skincity.se

Det er efterhånden ved at være lang tid siden, at pakken med en masse lækkerier fra Skincity.se, fløj ind af døren. Jeg stod med intet anende ansigts udtryk, for jeg vidste virkelig ikke hvad det var, også er det jo ikke helt dårligt at det er sådan noget her, der er i en "overraskelses pakke". Noget af det ved jeg ikke hvad er til, andet har jeg allerede testet og blevet helt overrasket over virkningen. Også kan jeg ikke lade vær' med at smile lidt ekstra over figuren der også var i blandt pakken. Gad vide om den er til noget, eller om den bare er til pynt.. Hm. Haha.

4 kommentarer :

  1. Er det en "lyse stage flaske" du har til at stå der ved siden af? :D hahah

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Vil du ikke lave en visning? Evt en diy, hvis du selv har lavet den :) ?

      Slet
    2. Hvad du ønsker, skal du få! ;) Jeg skal se hvad jeg kan gøre. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...