Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.6.12

Lets.. Jump in!

Jeg ved ikke om I kan huske pakken, som jeg modtog for efterhånden rigtig lang tid siden (Åh gud, hvorfor er jeg også altid så langsom om at få blogget om tingene..) Som jeg skrev om hér? Anyway! Pakken var fra Ziperall.dk, og indholdet var overraskende nok, en af de lækre Jump in! Man ser ikke alt for heldig ud, når man render rundt i sådan en sag, det er indrømmet, men hold nu op hvor er de helt fantastiske at ha' på.
Min er helt sort, og hedder på siden "Penguin" og koster 799 kr.

I må iøvrigt undskylde de meget uheldige billeder - Hæhæ. Jeg ligger syg, og er selvfølgelig iført sagen på billedet, 
og kom derfor lige i tanke om, at jeg mangler at blogge om den. 

4 kommentarer :

  1. Hvis du er syg på det billede dér. Så er du godt nok køn når du har det dårligt :D!

    SvarSlet
  2. Hvilken størrelse er din? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en størrelse Medium. :) Jeg bruger normalt str. M, men jeg kunne sagtens ha' brugt en størrelse mindre i den her, da den jeg har er meget stor til mig. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...