Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.6.12

Nat skriveri

Klokken er 00.55, og jeg sidder mit værelse, på gulvet med computeren foran mig, og forbereder lidt indlæg. Jeg synes jeg har været en elendig blogger på det sidste, men har følt mig totalt uinspireret. Jeg har rendt rundt med mit kamera rundt om halsen konstant, men har alligevel ikke fået taget nogle billeder der var værd at vise frem. Nicolaj ligger i min seng, og er for længst faldet om, og sover i den sødeste søvn - Jeg burde måske nok ligge mig hen ved siden af, så der også kan blive lidt af dagen imorgen, men det er bare som om man bedst kan finde tid til at være kreativ ved computeren, når alle andre er gået i seng, når der er stilhed uden for, og ingen kommer og forstyrre mig. Tror jeg engang i fremtiden burde indstille mig til et nat arbejde, det ville jeg være god til, haha. Anyway, videre til næste indlægs skrivning - Ville bare lige sige, "hej".

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...