Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.6.12

Instagram glimt #2

Jeg har bagt batman cupcakes sammen med min lillebror, spist pære og jordbær i sengen, mens hotellet trillede over skærmen. Jeg har været ude ved min søster og svoger, hvor David også var. Jeg har brugt 14 dage på at gøre hans værelse klar ude i deres kolonihave, så var lidt spændt på hvordan en kæmpe spiderman fan, ville reagere på at spiderman var malet på væggen, lige ved siden af sengen. David havde været i børnehave og lært om 'trafik trolden', som har lært ham at man skal kigge "Ført til venstre, så til højre, så til venstre, OGSÅ til højre" "Og man må ikke tale i telefon når man køre bil, husk det nu". Også var Nicolaj lige et smut forbi McDonalds fordi han havde lyst til en Cocio summer shake, føj forhelved siger jeg bare. Der var Sant Hans hygge hos Bjarke i Frederikshavn, med grill og øsende regnvejr, også nåede Nicolaj lige at minde mig om da klokken var 22.22. Lørdag aften stod den på nattøjs hygge, med hello kitty strømper og disney dyne, og tanken om hvad man skulle tilbringe søndag på..

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...