Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.6.12

This is it

Allerede tre år siden. Det er lidt underligt, synes jeg. Det hele er sådan "Hvad lavede du, da du fik afvide at Michael Jackson var død?" For langt de fleste kan huske det. Jeg lå i min seng, med computeren over skødet, klokken var virkelig mange, da det hele lige pludselig gik amok på diverse nyheds sider, hvortil man vågnede op til folk i chok. Haha. Jeg har egentlig aldrig været en stor Michael Jackson fan, det indrømmer jeg gerne, jeg har hørt hans musik i ny og næ, og det var det. Der er så mange der siger at de er kæmpe Michael Jackson fan, men hvad der bare er pisse ærgeligt er, at det var hans død, der skulle gøre dem fan. Nå, nok med det... Jeg vil ikke spamme indlægget med tekst, for har ikke rigtig noget om Michael Jackson at skrive - Så, nyd billedspammeriet.

"Take a look at you'r self, and then make a change"

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...